Monday, March 22, 2010

KeNanG@n TeR!nD@h d NiL@i (^_^)





assamualaikum...dgn lafaz bismillah,,selamat bertemu kmbali...
dh lama aku tidak menjeguk blog,ari ni bru berksmpatn.alhamdulilah selesai sudah pengajian ku d matrx Nilai..sudah 2 taun ak menghabiskan ms ku d Nilai bnyk knngn yg terindah n terpahit dlm hidupku..terkenng kmbali ms2 mula aku mula mnjejkkan kaki ke Nilai..hnya berteman kak ipar dan abg ngah bserta air mata yg mngiringi ku spnjg prjlnn..sampai saja n msuk je lam blik sorang pn aku x knal..aku lngsung tk da tmn ms tu..dtg sja nilai bru berlaku jejak kasih dgn kwn2 persekolahan aku dlu,...azriaton,mira,hanis,has,marhanis,shika,syahir,fauzan, pijah n ramai lg bbdak Irshad yg laen...ak ni sombong n snyap sikit dlu...xsuka bg tau owg laen ak kemn...hehe..ttp ngn diorg la ak rapat n selalu blik bersm2..kmi dh jd muka train dah sbb slalu sgt blik naek train,..nk save budget,,murah sikit tiket...hehe..2 taun besmaan 5 sem...ish2 lmkan...tp tk pa demi ilmu, laut yg dalam aku snggup selam...nikan ms dihabiskn tuk ilmu, lngsung xrugi...kwn2 sekelas n seperjuangan; jah(othman)jannah,ku ema,ucu,fuzah,khairana,azizah,shrifah sakinah,limah n adeknya dila,ubai,salam,pai'e n ramai lg...kls ak ni ramai laki xmmpu ak nk tulis semua...mmbtkn kmi semua rpt bila kna presentation hs,..ni berkenaan penginapan ak plak.. tuk tahun pertama aku duk kt blik E-2-6 n tiga sem yg slebihnya d bilik E-2-10...bnyk kngn kt bilik2 nie...tkkn ak lupa...E-26:auni,mira,nadia,hasbi,fatin,lily,mek,nik,timah,nija..E-2-10:kak mira, kak na,shifa,tikaq,ika,shasya,senah,ina,nik,mumtaz,mocan,yati,anith,liyana,dalila,
jieha, n nisa'...salam syg kwn2 ku d nilai,,,..

2 comments:

  1. salam..wah2..tahniah2..dh brjy updte bl0g..hehe..
    updte la sll..
    km stia nk mmbc ni..
    hehe

    ReplyDelete
  2. ceh,..bru ak prasan...aku pon ada...haha,...comei nmpk gmbr pmpn tu....huhu;P

    ReplyDelete